Vill fixa bebise rummet

Sitter här och läser massa mamma bloggar, folk fixar så fint i bebisens rum.
Jag tänkte också att Antonio skulle få ett jätte fint rum när han föddes.
Men då bodde vi ju i en litten etta så det gick inte.

När vi flyttade till våran trea så blev det aldrig att jag han fixa.
Men nu bor ju jag och Antonio i lilla sovrummet medans min man sover i stora.

Men jag vill att Antonio ska få ett eget fint sovrum, men nu när lilla bebisen kommer vet jag inte hur vi ska sova.
Eftersom att min man snarkar som en gris kan ju ingen sova md honom.

Men kan jag verkligen sova i ett rum med en liten och en nyfödd?
Antonio kommer ju vakna varje gång bebisen skriker

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Sover du inte i samma rum som din man?

Kan inte Antonio sova med pappa medans lilla bebisen får sova hos dig :)

kram

2009-07-02 @ 15:59:09
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åhh förstår dig!



vi bor också väldigvt litet. i en 58 kvm



vi tänker ge bort rummet till bebisen om några månader eftersom hon komemr ha mer nytta av sovrum met, tex leka ,kolla på tv,läsa.. osv..

vi vuxna sover ju bara där, så då kan man likagärna fixa en schysst bäddsoffa i vardagsrummet :9 , en idé bara :)



hopaps allt löser sig! :)

2009-07-02 @ 16:44:51
URL: http://saberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0