Vi har mat igen :)

Mamma är äntligen här och vi åker troligtvis hem i morgon.
Vi har ätit god lunch och ska snart äta middag.
Min man är och vilar nu lite innan middagen.

Juste min syster fyller år snart och jag har komit på vad jag ska köpa.
Vill inte skiva det här för jag vet inte om hon läser min blogg.
Så när vi kommer hem så ska jag fixa presenten.
Sen fyller ju Maya år på måndag så jag måste köpa en liten present till henne också.

Sen ska jag köpa lite barn böker till Antonio eftersom att han typ bara har tre, men han gillar bara Totte badar.
Den börjar bli lite tjatig :)

Ikväll ska vi kolla på V och sen ska jag kolla på 16 år och gravid på Mtv.com.
Så skriver antagligen mera senare, hej så länge

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin blogg du har :)

Älskar att läsa bloggar om andra mammor nu när man själv blivit en :)

2009-07-17 @ 19:28:06
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0