Vecka 15 klar

Du är på dag 106 av 280. (37,9%).
Du är i vecka 16.
Du har gått 15 fulla veckor och 0 fulla dagar (v15+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 22 dec 2009
Du har 174 dagar kvar till beräknad förlossning.

Sjukt nu tycker jag att tiden går snabbt.
Även om magen inte växt så mycket som jag hoppats.
Ser fortfarande bara ut som att jag är tjock.
Det närmar sig ultraljud och min man säger att han kanske vill veta vad det är för kön.
Förut ville han inte det men nu säger han att han kanske vill veta för att annars kanske han svimmar när bebisen födds, haha han är söt söt ibland.

Det är ganska konstigt att tänka att min lilla skrutt ska bli storebror, han har bara träffat en bebis, Lilima.
Han är väl lagom intresserad, han kollar lite och så inte så mycket mera.
Men jag tror att han blir en jätte bra storebror.


Ps: Haha jaa jag är medlem på Familjeliv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0