För länge sendan

Lyssnar på musik och tänker på gammla tider.
Sexyback var den första låten jag hörde min man sjunga.
På Magelungen.
Haha kommer ihåg när jag satt ute och rökte och han och hans kompis sonja var inne i köket och sjöng den låten.
Det är sjukt att när man lyssnar på vissa låtar så får man sånna starka minnen.

Kommerihåg, på nyårsafton 2006/2007.
Skulle på hemma fest hoss min man som då bodde i vasastan.
Hadde aldrig varit på hemma fest förut, eftersom att jag var den snälla tjej typen.
Men iallfall så lyssnade jag på Daddy Yankee - Gangsta Zone.
Fan villken lust jag fick att slå ner varenda rik typ där som trodde att dom var något.
Jag hade väl blivit lite av en ganster tjej med min kompis dezzi, hängde på plattan.
Med utlädska tejer som hatade svenskar.
Just däför känndes det väl inte så roligt att vara inne i vasastan med massa svenskar.
Såg ut som en gangster också, haha.

Kom bara att tänka på det när jag lyssnade på musiken.
Är inte sån längre, bara så ni vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0