Två månader kvar


Det 25 Augusti smäller det.
Antonio har sin första inskolnings dag på dagis.
Dagen kommer närmare och närmare och jag blir mer och mer närvös.
Jag vet inte riktigt vilken dg skolan börjar, men jag tror den börjar typ 20:de något.
Jag har bestämt att jag ska gå kvar men då blir det ju utan Antonio, det kommer kännas konstigt att vara den enda utan barn.
Men sen kommer jag ju kanske behöva vara ledig några dagar för jag vill absolut vara med på inskolningen.
Av mig och min man, tycker jag absolut att det är jobbigast.

Även om det känns bättre än förut så känns det jobbigt.
För mig är han fortfarande en bebis, min bebis.
Om jag fick bestämma skulle jag  vara hemma med Antonio två dagar i veckan.
Men det kanske jag kan, vi får se.

Antonio kommer säkert vara den enda utläska ungen där eftersom att det är ett lite finare dagis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0