Stora killen

Antonio sitter och äter sen ska vi åka.
Det är sjukt vad han har blivit stor, mormor visade honom hur man torkade munnen så nu kan han det.
Trodde han var för liten för sånt :P
Mamma gör mig galen i bland Antonio vakande kl 4 i natt och var vaken typ till 7 sen somnade hon om en stund.
Så kl 12 gick jag och vilade med honom medans mamma var på promenad när hon kom tillbaka så stormade hon in i stovrummer och sa jätte högt, Antonio kan ju inte sova nu, han ska ju bara sova en gång om dagen.

Då blev jag riktigt irrriterad, han sover bara en gång om dagen  och jag betämmer när han ska sova.
Ja ja nu har liten ätit klart och han städar eftersig den lilla söt nosen.
Skriver senare, hej

Men herre gud bara för att jag skriver att jag bestämmer när han ska sova betyder det inte att han inte har några rutiner!

Kommentarer
Postat av: maria

så söt lill killen är :) och stort grattis till lill flickan som kommer :)

2009-07-26 @ 15:03:08
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

rutiner är viktigt för barn. och det skulle bli lättare för er som familj om ni hade rutiner. ni vet vad som ungefär ska hända vissa tider. och då kan manlättare planera runt det.

2009-07-26 @ 16:11:41
Postat av: sassa

hej hej , jag har lagt till dig med=)

Hur gammal är din gosse nu?



Kram

2009-07-26 @ 18:42:28
URL: http://ww.sandram.webblogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0