Smultron!

Haha nej min man och jag sover inte i samma rum eftersom att han snarkar så mycket.
Vet inte verför han börjat med det =)
Både jag och Antonio vaknar då så därför kan inte Antonio heller sova i samma rum som sin pappa.
Min man har försökt med massa olika snark grejer men inget hjälper, så det är väldigt synd.

Men men, nu har vi iallafall komit tillbaka från stranden där vi var alla tre i dag.
Jag tyckte det var för kallt för att bada så min man doppade sig medans jag och Antonio lekte i sanden.
Sen gick vi alla tre ner och lekte precis i vattnet vid stranden.
Antonio tyckte det var jätte roligt så vi var nog där i en och en halv timme, sen gick vi till kiosken och köpte godis.
86 kr blev det, as dyrt för lite godis och då menar jag lite godis.

När vi kom tillbaka fick vi jordgubbar av Antonios farmor, eftersom att Antonio älskar jordgubbar vräkte han i sig fyra jätte stora men sen fick det vara nog, så jag sa att det var slut.
Vi ska ju snart äta middag.
Såg precis att Antonio har förstör sin nytvättade pjamas :P
Borde tänkt på det, men men =)

Juste glömmde ju berätta sen vi kom hit till skåne har jag letat som en galning efter smultron.
Men inte hittat några men i idag när vi skulle ner till stranden så hittade jag äntligen några.
Jag fick en och Antonio fick resten =)


Skriver mera senare hej så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0