Mysigt

Min man har tänt en brasa så det är varmt och skönt här inne nu.
Antonio somnade nyss om.
Han vaknade när jag var i andra huset och min man försökte ta upp honom.
Men han bara skek och skrek.
Jag försökte också men han vägrade så jag gick ner med honom till vardagsrummet.
Då blev han lugn, så jag gick upp igen men då började han gall skrika i gen.
Min man var ute på promenad sen när han kom till baka så gav han Antonio en bok.
Totte badar, då blev han lugn.
Jag fick läsa den tre gånger sen min man en gån och sen ville Antonio läsa själv.
Efter det så fick han gå och lägga sig igen och efter typ en timme somnade han.

Så nu hoppas jag att han sover bra resten av natten.
Nu är det bara två dagar kvar tills mamma kommer hit igen, måste säga att jag längar efter henne =)


Kommentarer
Postat av: Majimo

Hej! :)

Jag vill jättegärna ha tips på bra kärlekslåtar, så tipsa mig om din favorit :D

2009-07-15 @ 01:28:04
URL: http://majimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0