Min mage

Jag tyckte ju förra veckan att jag hade jätte liten mage och att det kanpp syntes.
Men om man kollar på andra tjejer som är i samma vecka så har jag "stor" mage :)
Det är helt underbart att ha en liten bebis i magen och se när magen  växer.
Som sagt när jag väntade Antonio började det synas pytte lite när jag var i vecka 18.

Förra gången skrev jag också upp hur stor magen var och hur mycket jag vägde.
En gång i veckan gjorde jag det, så det ska jag göra nu också.
Har kvar anslags tavlan hemma hoss mamma eftersom att det var där jag bodde förut.
Har inte hunnit skriva ner det på papper eller så.

Nu är det spännande, en vecka kvar till ultraljud.
Måste erkänna att jag fortfarande är orolig över att det ska vara något fel, men jag hoppas att det verkligen inte är det.
Min man vill ju veta könet nu så det ska vi kolla, dessutom har vi komit på dom perfekta namnen :)
Så det är spännande :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg! Kul att läsa om andras graviditer och familjeliv :)



Börjar själv få tankar kring om det kanske är två beisar i magen min.. för min mage började synas tydligt redan i vecka 14 :S, trots att det är första barnet.



Ha det fint! // en bloggläsare

2010-02-18 @ 12:41:40
URL: http://enlama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0