Massa mat

Vi kom hem kl 7 tror jag, Antonio höll på att somna hela tiden på vägen men vi lyckades hålla honom vaken.
På vägen till nils köpte vi iallafall bio biljetter till syster sen när vi kom hem till Nils så blev det tårta.
Jag åt två bitar :) Antonio fick också smaka.
Sen gick vi på en liten promenad med syster och Lima och systers pojkvänn Håkan.
Sen fick vi vänta en timme på maten.
Den här gången var det mycket mat :) åt en och en halv kött bit och min man kallade mig tjockis varje gång jag åt :)
Antonio fick smaka tzatziki och han gillade det verkligen :) sötis.
Sen åkte vi hem och väl hemma fick bebis sova direkt.
Jag somnade också som vanligt :P och vaknade inte förens kl 10.
Nu vet jag inte riktig vad jag ska göra vill kolla på Harspray men min man spelar på tvn så jag kan inte.
Imorgon har vi inget planert som tur är.
Skriver mera i morgon, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0