lite trött

Uch nu är jag vaken, Anton vakande kl 9 och bara grät och grät inget hjälpte..
Jag försökte gå runt med honom men jag fick ont i magen så jag satte mig i soffan då blev han mera ledsen så typ efter en timmes stor gråtande så blev jag arg på min man för att han inte hjälpte till så jag skek åt honom (min man) då blev Antonio rädd och blev helt tyst, så jag gick in till sovrummet och nattade honom och somnade själv.
Sen kl halv 12 då vaknade Antonio igen och var jätte ledsen,  så min man kom in och tröstade honom så somnade han om och min man kunde lägga honom i sängen utan att han ville amma.

Tror att han är ledsen för att han har ont i benen, ni vet när man varit på lång promenad så känns det i benen efteråt.
Antonio gillar att sitta mest i vagnen så när han väl är ute och går en liten promenad helt utan vagnan så tror jag att det känns efteråt. Han får helt enkelt börja gå mera kanske :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0