Lite middag

Idag lyckades jag få i mig middag.
Den senaste veckan har jag verkligen inte kunnat äta, varje gång jag ser mat mår jag illa.
Försöker verkligen tvinga i mig.
Vet inte riktigt vad som hänt, delvis är det kanske för att det alltid är jag som måste laga och min man och jag vill aldrig äta samma sak så det blir typ ris till honom och potatis till mig och så äter vi samma sak till som typ kött.
Så efter att maten till alla är klar så är jag så trött att jag inte orkar eller vill äta.
Ska verkligen försöka bättra mig för bebisen skull iallafall.
Nu önskar jag verkligen att vi typ kunde äta på resturang varje dag så jag slapp fixa mat.

Sen håller jag på att stressa sönder mig för allt som måste fixas innan bebisen kommer,
Bara 20 veckor kvar, eller kanske minder, Antonio föddes ju i vecka 38 så man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

hej hej, vilken söt son! hur gammal är han??

när kommer nytillskottet?

lust att förlja varandra på blogglovin??

hoppas allt är bra?

2009-08-01 @ 00:13:45
URL: http://gabriellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0