Kommer vi att svälta?

Jag vill åka hem.
Maten som vi köpte med mamma kommer verkligen inte att räcka tills nästa fredag,
så vi kan bara äta middag, i 6 dagar.
Antonio är den enda som får äta lunch och frukost.
Fett jobbigt att vi sitter fast här en vecka till.
Men det finns inte så mycket att göra åt saken.

Och alla jävla flugor som finns här som man blir helt galen på.
Dessutom regnar det.
Men Antonio verkar ha det bra här så det är ju det viktigaste.
Tiden går väl endå ganska snabbt vi var nästan varit här en vecka redan.

Ne nu ska jag sluta klaga =)
Vet att när vi väl kommer in till stan kommer vi ha lika tråkigt där.
Men jag har iallafall planerat att jag ska dra till Skansen men Antonio när vi kommer hem.
Hoppas någon vill följa med bara =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0