Fy fan va äckligt

Antonio är vaken, han vakande av att han var hungrig så han fick välling och nu är han pigg som vanligt.
Vi skulle byta blöja när jag kännde att jag trampade på något mjukt, så jag kollade ner på golvet.
Först trodde jag att det var ett majskorn men ett grönt.
Sen kom jag på att vi inte ätit majs på över en vecka så jag kollade närmre och såg att det var en JÄTTE festing.
Fy fan, riktigt äckligt.
Tur att Antonio inte såg den och stoppade den i munnen.
För den var verkligen stor som ett stort majskorn.
Dumma Lima för att drar in festingar, mamma har något töntigt festing medel till henne som hon tror fungerar men tydligen så gör det inte det.
Har hört att bärnsten är bra, bärnstenshalsband alltså vet bara inte vart man köper det.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, fästingar är verkligen superäckliga!

2009-07-22 @ 12:59:18
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0