Frågor

1.Är du svartsjuk av dig?
2.Hur träffades du och din man?
3.Vad är det bästa vs jobbigaste för dig med erat förhållande?

1.Svår fråga, min man umgås aldrig med några tjejer nuförtiden.
Men ja det är jag väl om han väl gör det.

2.Vi träffades på ett behandlningshem, inte så romantiskt.
Inte heller något jag med glädje berättar för våra barn senare.
Menar med tanke på att jag faktiskt kämms över att ha bott på ett sånt ställe.
(även om det inte var för ett så stort problem)

3.Det bästa är att min man verkligen är helt underbar, han är en sån stark och fin person.
Vi har samma humor och haft jobbigt i våra liv tidigare så det blir lättare att förstå varandra.
Att vi älskar varandra :)
Det jobbigaste är väl att vi har varsin diagnos som gör att vi är väldigt olika ibland.
Och att båda är hemma hela dagarna.
Att vi har lite olika syn på vad som är okej och inte när det gäller Antonio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0