Film

Nu har vi ätit kyckling igen, fan det känns som att vi bara äter samma sak helatiden.
Men idag gjorde jag sallad också det är så gott med dressing, så jag åt en massa.
Nu håller Antonio på att dricka sin välling och ska snart få sova.

Dom två igelkottarna som lever la min man i skuggan men nu är det bara en kvar där.
Vi har inte sett till den andra men jag hoppas den inte är död.
Får se om vi hittar den i morgon.

Ikväll ska jag kolla på tv och äta chips.
Ska kolla på Min stora kärlek, den är ganska rolig.

Juste nu har vi biljetter till landet, det tar fyra timmar härifrån dit, men vi måste bytta i Göteborg.
Sen kommer mamma och hämtar oss med bilen, vi har ju ganska mycket packning så vi får ta vagnen på biltaket.
Fan tänkt alltså nästa sommar när vi har två barn, då måste vi fan hyra en bil eller något.
Hoppas bara jag fixat mitt körkort tillsdess.
Enså länge har jag bara övingskört en gång :P

Jaja nu ska jag kolla på tv skriver mera senare om jag inte somnar :P
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: katarina

Ja jag vet hur det är med packningen när man ska ha med hela familjen.

Vi är ju 2 vuxna o 3 barn.

Ska oxå se på Min stora kärlek.

Har sett den innan, men det är en gullig historia. Ha det gott vink

2009-07-01 @ 21:00:54
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0