Fan vilken natt

Fan villken natt, Jag skulle ju igentligen somna tidigt i går.
Men det var massa på tv att kolla på.
Så kl han bli kvar i tre.
Precis när jag skulle såva så kom min man in i rummet och sa att det var jätte kallt och att jag skulle känna om Antonio var kall, så jag kollade och la en tröja över hans ben.
Men min man nöjde sig inte med det så han skulle känna på Antonios king.
Och så klart vaknade han och började skrika.
Jag blev jätte arg på min man för att jag sa att Antonio skulle vakan om han gjorde så.
Så jag tvingade min man att ta honom så jag fick sova.
Sen några timmar senare kom han in med Antonio och han somnade i min säng.
Men han vaknade typ helatiden under natten så jag fick inte så mycket sömn.
Så på morgonen så tvingade jag min man att jag skulle få sova, sen vakanade jag halv ett av att min man var jätte arg på mig.
Villket jag förstår men nu har vi pratat om saken och är inte arga på varandra länge.

Just nu håller Antonio på att springa runt och då och då kommer han till mig och vill ha ett körsbär.
Vi kanske drar ner till stranden om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0