Bilder från semestern

Innan vi åkte, Antonio höll om min hals så när jag vaknade höll jag på att svimma.


Älskar den här bilden ser ut som att Antonio ber för kaninen :)


Det är Antonios fasters kanin


Antonio soppar


Söt bild


Antonio vill inte bada



Söt bild


När jag såg den här bilden så tyckte jag att han är lite lik min storebror.


Så underbart fina bilder tycker jag


Antonio på stranden för första gången








Lilla familjen badar tillsammans :)


En busig Antonio


Liten är trött men söt


Antonio i vagnen, man ser huset där farmor bor, vi sov i andra huset som hon också äger


Så liten men så cool! :)


Alla bilder är från skåne.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilken sötnos! :D <3

2009-07-22 @ 14:11:16
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0