Alla vet

Rycktet har spridit sig.
Känns som att hela världen vet att jag är gravid.
Min man pratade nyss med en kompis han inte snackat med på ett tag, han visste redan att vi väntade tvåan.
Han fick höra det av en kompis tjej.
Hur hon fick veta det har jag ingen anning om.
Har inte snackat med henne på jätte länge, så jag har iallafall inte berättat.

Så nu vet väl typ massa människor om det som vi inte vill ska vata och folk som vi vill berätta det själv för men som redan vet, känns ju lagom roligt.

Min mans kompis berättde också att han ska gifta sig, han är 21 tror jag.
Men dom skulle inte gifta sig i sverige =(
Fan jag vill verkligen gå på ett bröllop.
Har bara varit på mitt eget :P

Så eftersom att dom inte gifter sig här lär det ju dröja år innan jag får gå på bröllop.
Finns ingen annan jag tror kommer gifta sig innom dom närmaste åren, tyvärr.

Men förutom den roliga nyheten så hade han och hans tjej blivit midsshandlade för ett tag sen.
Fan alltså människor är verkligen dummaihuvudet.
Stakarn.
Det hämska är att det faktiskt kan hända vem som helst när som helst var som helst.
Som för ett tag sen det var en kille som blev missahndlat precis utanför vårat fönster.
Det var det värsta jag någonsin sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns det inte lite självklart att folk får veta när du skrivit om graviditeten här på bloggen?



Om ni velat berätta för en del själv hade det ju kanske varit bättre om du väntat med att skriva på bloggen (där alla kan läsa) att du är gravid till efter ni berättat för de ni vill berätta för själva.



Bara en tanke, absolut inget påhopp eller så..

2009-07-05 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0