Adoptera

Nu har jag kollat på 16 år och gravid.
Måste erkänna att jag grät floder.
Mamman adopterade bort sin lilla dotter för att dom inte kunde ta hand om henne.
Det var hämskt att se.
Men jag blev lite arg på slutet när hon sa, att dottern troligtvis kommer komma en dag ock tacka dom för att dom adopterade bort henne.

Jag är glad att jag inte behöver leva på någon bak gata i Guatemala och jätte tacksam för mitt liv här.
Men om jag någonsin träffar min riktiga mamma så kommer jag aldrig tacka henne för att hon jag bort mig.
Även om hon gjorde det för att jag skulle få ett bra liv så hatar jag henne för det, hon är ju endå min mamma.
Men det är klart att jag älskar henne också på ett sätt.
Men nu har jag ju världens bästa mamma här så jag tänker inte så mycket på det nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0