Torsag 17 December


Haha om jag vann flera miljoner på triss skulle jag antagligen skrika som en galning.
Men jag skulle inte lägga mig och sprattla på golvet som en bebis. :D

Vilket väder det var hela natten , jag och isabel kunde nästan inte sova eftersom att grinden utanför våran dörr (Stavas det verkligen så? dörr? sjuk fult ord) iallafall så lät det helatiden, det blåste ju så mycket.

Jag hade planerat att vi skulle gå ut på lång promenad med ungarna eftersom att Antonio var ledig i dag.
Men det blåste ju fortfarande så jag ville inte gå ut.
Sen skulle jag gå in och kolla till Isabel och så lyckades jag somna och när jag vaknade så var kl nästan halv 5.
Hörde att Antonio och min man precis också precis vaknat.

Så nu har jag skickat iväg min man och son till Ica.
Antonio åker pulka för första gången :D
Mamma och jag köpte den i går en sån där liten bebis pulka.
Han är ju ingen riktigt bebis länge så vi borde köpt en vanlig pulka också.
Jag vill också åka pulka :D sen vill jag busa i snön med lillen, hoppsa att mamma kommer förbi med mina täckbyxor(stavas det så)

Herre gud det känns som att jag har glömmt hur alla ord stavas :D
Vad har hänt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0