sova snart



Jag har bestämt att vänta med Isbels dop.
Delvis för att vissa personer ska kunna komma och sen för att jag inte orkar fixa allt nu.
Min man är ju inte direkt jätte intresserad :P

Antonio är fortfarande upp, han ska snart sova.
Han och jag leker med plåster :D
Vi har snart tagit slut på en hel ask :P
Min man blev inte så glad när han såg det men vi har roligt så det så, haha

Kanske sagt det men i Julklapp fick Antonio en sån söt docka, hon ser lite ut som Isabel :P
Antonio tycker jätte mycket om den han pussar på henne och bäddar ner henne i en dock säng som han fick av mamma.


Nu är plåster asken slut och min man och Antonio kastar runt alla plåster och plåster paprerna.
Undra vem som kommer ta upp dom.
Jaja nu ska lillen sova och lillan måste äta, hej så länge 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0