Snart på väg


Kl är nästan 10 ich Antonio är lämnad på dagis.
Sen Isabel föddes så har jag ju varit borta från honom ganska mycket så nu vill han inte sova när jag försöker natta honom.
Tror att han är lite rädd för att jag ska vara borta om han vaknar.
Hoppas att det blir bättre med det sen när lillan kommer hem.

Min man och jag äter frukost, lussekatter och oboy :P
Snart ska vi åka till sös och prata med doktorn.

Sen om jag hinner så ska det inköpas silvertejp och bebiskläder i stl 44.
Jag vet att hon kommer växa snabbt men det känns endå som att det kan vara ganska bra att han kläder till henne i passande stl istället för att kläderna blir som tält.
Vi får se vad jag hittar, det jag sätt hitils har ju inte varit så mycket att välja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0