Lucia


Ja jag vet att det inte är Lucia i dag men på Antonios dagis hade dom Lucia firande idag.
Alla barnen ställdes på rad och Antonio stod med en stund.
Sen ville han att jag skulle bära på honom.
Dom lite äldre barnen sjöng och alla föräldrar stod och kollade på.
Sen var det fika men det var så lång kö och massa massa folk så Antonio tröttnade så vi gick.
Jag köpte lusse bullar och pepparkakor och dricka till Antonio på vägen.
Nu har vi fikat lite mera och nu kollar vi på tv.

Imorse var Antonio så j'vla söt.
Jag kom in i sovrummet när dom låg och sov.
Jag ammde Isabel och så tände jag lampan, Antonio hoppade ur sängen och ställde sig framför mig och kollade och pekade och sa bebe.
Han såg att Isabel låg i mina armar.
Sen la han armarna som i kors som om han också höll i en bebis :D
Jå j'vla söt alltså :D
'


Kommentarer
Postat av: Cajsa.

Jätte söt blogg, allt bra med dig?

2009-12-12 @ 03:04:47
URL: http://worldofcreation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0