Bakat


Jag och Antonio har precis bakat pepparkakor.
Det belv dinosaurier och hundar och giraffer :D
Antonio mosade i sig en massa deg också :P
Hoppas bara han inte frå ont i magen.
Förutom baket så har jag städat lite, fan va mycket saker vi har alltså.
Man kan städa i flera timmar sen låter man Antonio leka i tio min så ser det lika stökigt ut igen.
Vårat golv i köket är vit så fort man tappar mat på golvet s blir det världens fläkar så tänk hur det ser ut när Antonio ätit :P inte så rolgt att tvätta golvet varje dag.
Men nu ska vi iallafall få en tvättmaskin snart då blir livet lite lättare.

Hade kanske tänkt att åka in till skanstull snart men jag vet inte om jag orkar, måste ju ta med mig en unge men det är så krångligt med alla kläder och sånt.

Haha nu klagar jag bara så lika bra att göra något nyttigt istället hej så länge


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer gärna på kakekalas!

2009-12-29 @ 14:09:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0