15 December


Sitter här i soffan med lilla izzy brevis mig liggades på en kudde :)
Antonio har svårt att somna så min man är med honom.
Börjar få lite panik nu, vet fortfarande inte vad jag ska köpa till mamma, syter eller till min man.
Vill köpa en BLÅ sulky dockvagn till Antonio men jag hittar verkligen inte någon.
Hittar jag inte det får det väl bli en pulka kanske :D
Fast jag tycker att pulkor är lite läskiga vet inte varför, vill ju inte att han ska skada sig.
Många julklappar måste det bli iallafall, det är bara snön och julklapparna jag gillar med jul.
Maten är bläää visst det är gott men så långtråkigt.



Kollar på den där Triss reklamen och måste säga att den är så hämsk, alltså stakars tjej hon skämmer ju verkligen ut sig när hon håller på att springa runt och skrika som en galning.
Ligga på golvet och sprattla som jag vet inte vad.
Men seriöst.


Jaja nu ska jag försöka mossa hjärnan på ideer :D


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det finns blåa sylkysar på barnens hus för 89 kr

2009-12-16 @ 08:32:00
Postat av: Erika

Tjejen i triss reklamen skämmer väl ändå inte ut sig?

Hur skulle du reagera om du vann flera miljoner liksom?



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

2009-12-17 @ 15:52:25
URL: http://kisuukko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0