Varmt

Måste säga att jag varit duktig i dag ätit frukost lunch och middag :D
Har också komit på att jag kanske har halsbränna,
 vet inte riktigt hur det känn men något konstigt och jobbigt i halsen är det iallafall.

Vi skulle på långpromenad i dag men kom inte så längt eftersom att det var riktigt riktigt varmt ute.
Antonio vågade inte gå på gräsmattan om inte jag körde där med vagnen haha han var så söt, så fort att såg att jag inte var där så sprang han av från gräsmattan och tillbaka till grusvägen.

Har också komit på varför Antonio vaknar så tidigt på morgonen det är antagligen för att han sover 3 timmar på dagen vilket han igentligen inte behöver, men eftersom att jag altid somnar med honom där så sover han länge.
Så jag får helt enkelt sova på soffa eller något.

ja ja skriver kanske mera senare hej så länge

Kommentarer
Postat av: sanna

snygg blogg :D

2009-08-03 @ 11:47:58
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Gullig pojke :)

2009-08-03 @ 22:10:55
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0