Lång dag

Idag har varit en lång dag, det började med att min man åkte till tandläkaren.
Vi skulle möta honom vid odenplan när han var klar.
Men precis när vi var klara att gå så kom jag på att vi inte hade några nycklar.
Extraparet har mamma, så min man fick åka hem igen och hämta oss.
Vi åkte till rådmansgatan och skulle till tatueraren men då ringde svärmor och sa att och vi skulle ha lunch så fick vi träffa henne på en gång.
Så vi gick till hennes jobb och träffade pernilla, sen gick vi och åt lunch på något typ kina ställe.
Det var gott, sen skulle svärmor tillbaka till jobbet och vi gick till tattueraren, han skulle göra en skiss.
Sen gick vi till tandläkaren och Antonio somnade som tur var på vägen,
det blir så jobbigt att sitta och vänta medans Antonio är vaken.
Sen bar det av till Bonti och vi pumpade hjulen på vagnen och så skulle vi fixa bärselen som gått sönder.
Dom sa att vi skulle gå till Babyland istället.
Så det gjorde vi, först trodde jag att dom skulle säga att vi fick betala eller att det inte gick att bya utan kvitto.
Eftersom vi fick den i bröllops present har vi inget kvitto.
Men hon sa att vi skulle få en helt NY!
As bra ju, lite konstigt att dom bara "Ger" bort en ny bara så där.
Jag trodde att det kostade typ 800, men när vi kom hem såg jag att det kostade 1200KR!!
Helt sjukt! Men väldigt bra för oss :D
Sen åkte vi hem och åt middag och Antonio somnade direkt efter maten.
Min man och jag skulle kollat på film men vi båda somnade så nu ska jag lägga mig i sängen och sova på riktigt, godnatt



Sen har jag också bestämt villken vagn vi ska köpa en Carena vagn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0