Sova tidigt

Antonio sover och min man kollar på film på datorn, jag försöker hitta något roligt att kolla på jag me.
Tänkte sova tidigt i dag, även om jag får sovmorgon i morgon.
Jag har varit duktigt och varit nere och tvättat,
 men något som inte var lika duktigt var att jag råkade tvätta min mp3 spelare.
Så den är helt förstörd ;( jag som hade letet efter den hela morgonen.
Tills jag kan köpa en ny får jag låna min mans mp3 istället :D

Ne nu ska jag nog äta något, är väldigt hungrig.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

vad söt din son är:)

Jag fick barn när jag var 19 o ja gär 20 nu..

Är du färdig med skolan? jag hann aldrig det så jag ska in o ta sista året.

Ska du ha en bebis till? :D jag såg den bebisbilden i sidan av din blogg. mvh Linda

2009-09-01 @ 12:32:59
URL: http://mammasvenzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0