Mvc

Idag har vi gjort massor känns det som,

Vi började med att gå till vårdcentralen eftersom min man gjort illa sitt knä,
dom sa att han skulle komma tillbaka i morgon och kanske röntga eller hur det stavas :)

Sen gick vi till Mvc till våran barnmorska, vi hade inte bestämt tid men som tur hade hon tid.
Ville fråga några saker jag var lite orolig över men hon kännde på magen och sa att varför min mage var så hård var antagligen för att bebisen sträcker på sig eller för att livmodern drar ihop sig.
Sen fick vi också lyssna på bebisens hjärta, första gången :D
Det var lika häftigt som när Antonio låg där inne och Antonio var också där också lyssnade noga och intresserat :D 

Sen gick vi till lilla parken ock lekte lite där med Antonio, han tyckte det var extra roligt att åka på den lilla motorcyckeln, ni vet en sådan där som man sitter på så gungar den, typ.
Det finns stora höns i trä i lilla parken som han också tyckte om att sitt på hahah :D

Sen gick vi apoteket och jag köpte tebletter mot halsbrännan, man har inte vågat äta dom än för dom ser så läskiga ut :P
sen har vi inte gjort så mycket mera, i morgon ska jag träffa Maya och Lilima.
Antonio kanske får stanna hemma med sin papi, vi får se.

Skriver nog mera i morgon, godnatt 

Kommentarer
Postat av: Jelly

Vad härligt att höra hjärtslagen för första gången :)

kram

2009-08-04 @ 16:04:32
URL: http://superjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0