Massa planerat i morgon

Idag har Antonio varit ute nästan hela dagen med sin papi själv.
Dom har lekt i parken och gått en lång promenad och sen lekt mera i parken.
Medans dom var ute så passade jag på att ta ett långt och varmt bad.
Har inte kunnat  ta ett sånt långt bad sen innan Antonio föddes.
Nu sover prinsen och det var hans papi som la honom.
Inatt ska jag försöka få honom att börja sluta amma.
Får se hur det går, i morgon ska vi kolla på barnvagn, sen ska vi följa med min man till tandläkaren och sen ska vi träffa Antonios farmor sen ska Antonio och jag hem till min mamma och äta middag.
Vi får bara hoppas att vi orkar med så mycket på en dag :)

Nu somnade min stora älskling här i soffan, haha han är så söt :D
nu ska jag kolla om det finns något roligt att kolla på datorn, skriver kanske senare hej så länge

Kommentarer
Postat av: simone

Hejhej! Vad har du för dig idag?

2009-08-11 @ 15:46:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Vilken fin blogg =)

2009-08-12 @ 22:13:33
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0