Jobbigt

Idag var vi en timme på dagis, Antonio har hittat sin favorit leksak.
En barnvagn, han går runt med den helatiden och kolla sig i spegeln :D
Det gick bra idag förutom att det var en liten tjej, eller hon är större än Antonio.
Men först så drog hon honom i kinden jätte hårt, sen puttade hon honom så han gjorde illa sig.
Fan va jag blev arg, jag sa inget så klart men ni som är föräldrar kanske förstår.
Jag vet att barn inte alltid är snälla men när någon gör illa sin egen lilla bebis så jävlar.
:) Men sen gick det bra, hon är snäll, Antonio blir bara lite rädd nu för att hon är så stor.
Imorgon ska hela gruppen på 6barn vara med, så vi får se hur det gå.

Sen träffade vi Maya och Lilima vi gick en promenad och sen gick vi till babyplanet för att jag ville kolla på syskon vagnar.
Fy fan va alla är stora och långa :S
Men jag hittade en som var bra, UJ.
Bara det att den är så jävla dyr :P
Ska försöka hitta en ganska billig begagnad.

Nu måste jag gå och väcka min man som sover och sen ska jag kolla på Gothika sen sova.
Ska vara på dagis kvart över 9 i morgon :S
Undra hur jag ska orka det :D

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Hur fixar du de här smilisar?

kram

2009-08-28 @ 12:19:20
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

söt baby! ^^

2009-08-28 @ 14:47:56
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0