Idag

Vi ska snart äta middag är as hungrig.
Vi har nyss varit i globen och min man köpte ett spel och jag köpte fem par strumpor till Antonio.
Han har brukar inte använda strumpor eftersom att han antingen går i bara sandaler eller så har han strumpbyxor,
men kännde att det behövdes nu när han ska börja på dagis.
Vi eller rättare sagt jag har bestämmt att han bara ska gå halvtid och ska få vara hemma en eller två hela dagar i veckan, eftersom att vi endå inte har något att göra på dagarna.
Men jag ska endå försöka få ett jobb.
Just nu så lekar Antonio med sin bil på balkongen, vi har märkt att det är livsfarligt med balkonger ju,
hitils har Antonio kastat ner en fjärkontroll och en svamp, även om ingen blev träffat är det ju farligt.
Så nu håller ju järn koll på honom.
Ne nu ska jag fixa mat sen ska jag berätta villka filmer jag kollat på, på sistonde, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0