Hur gick detta till?

Hm syon från skolan ringde nyss och frågade om skolan.
Jag hade bestämt att jag inte skulle gå där men nu vet jag inte.
Det är ju bara två dagar i veckan om dom inte ändrat på det.
Nästan allas ungar börjar ju på dagis nu men dom andra föräldrarna hade tydligen tänkt att barnen kunde vara lediga på typ fredgar så vi kunde göra något roligt med dom med skolan.
Vi skulle tydligen inte börja förens i mitten av september eftersom att dom andra nya eleverna skulle ha fältveckor, eller vad hon sa, dom skulle vara borta och tälta och så.
Men det blir ju lite jobbigt med barn, därför dom tyckte vi kunde göra något annat roligt som passade barnen.
Så vi får se, det kan ju bli ganska bra, så hinner jag iallafall vara med på Antonios inskolning.
Hon skulle ringa efter hon tagit reda på hur man ska göra med studielånet.

När hon la på som kom jag och tänka på hur f*n hon fick mitt nr, vi har nämligen trodde jag iallafall haft dolt nr.
Jag gick in på eniro och såg att vi inte alls hade det :S
Jag fanns där, men inte min man, hur skummt som hels.
Har kollat förut och då fanns jag inte där, hur gick det till??

Nu sover iallafall Antonio, tror jag :P hans papi nattar honom.
Ja ja nu ska jag kolla på tv, hej så länge.

Juste i morgon är första inskolnings dagen :D det är bara en halvtimme så jag tror nog att det går bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0