God morgon

Antonio vaknade kl 6 och var jätte gnällig, hans papi sover i soffan så jag satte Antonio brevid och skulle göra välling men Antonio blev bara jätte ledsen så han kröp ner och slängde sig på golvet.
Tror att han blev ledsen på mig för att jag var borta i går.

Det var ganska trevligt på kräftskivan bara väldigt kallt eftersom att dom hade bestämt att vi skulle äta ute, vilket inte jag visste så jag hade ingen jacka med mig, men jag kunde som tur var låna en :)
Vi åt lite kräftor sen hade kl hunnit bli halv 10 så jag äkte sammtidigt som syster och hennes festman.
Dom har förlovar sig nu :D dom hade jätte söta guld ringar :D
Lima fick följa med mig hem.
Jag hade glömmt nycklarna och vi har en sen där port utan portkod så man måste ha en liten bricka för att komma in, min man skulle gömt den men han hade tydligen glömmt det.
Så jag ringde och ringde men han sov, min syster fick hjälpa också, tillslut vaknade han iallafall.
Som tur var :P

Idag ska vi nog bara ta det lungt och städa lite, annars får vi se vad vi hittar på.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0