Film
Filmer jag sätt som senaste dagarna
1.Bernard och Bianca
2.Dark floors
3.The Witches
4.Sanning eller konsekvens
5.Fucking åmål
6.The univited
7.Nattbuss 807
8.The little girls who lives down the lane
6an var bäst, riktigt se värd faktiskt :D
2an va riktigt konstig och lite b, eftersom att monstret försörde hela filmen.
8an var en besvligelse trodde den skulle vara riktigt läskig men den var bara dålig,
1.Bernard och Bianca
2.Dark floors
3.The Witches
4.Sanning eller konsekvens
5.Fucking åmål
6.The univited
7.Nattbuss 807
8.The little girls who lives down the lane
6an var bäst, riktigt se värd faktiskt :D
2an va riktigt konstig och lite b, eftersom att monstret försörde hela filmen.
8an var en besvligelse trodde den skulle vara riktigt läskig men den var bara dålig,
Kommentarer
Trackback