Dagis dag 3

Idag var vi på dagis kvart över 9 och alla barnen var där med varsin förälder.
Dom tre i andra gruppen var bara ett år så ingen av dom kunde gå än, dom var så roliga för så fort en blev ledsen blev dom andra två ledsna :D så söta.
Antonio och dom andra två större barnen bara kolla konstigt på dom små.
Vi var där en och en halv timme dom andra fick gå 20 min tidigare.
Vi fick stanna för att Antonio och den stora tjejen var dom enda som inte var gnälliga.
Sen vinkade vi hej så och idag blev Antonio som tur var inte arg när vi skulle gå.
Nästa måndag så ska vi göra ett litet hej då.
Sen ska min man ta någon dag på inskolningen också.
Min mamma ville också vara där en dag för att se hur det är och kolla personalen :P
Så vi får se villken dag det blir, tycker det är jätte roligt och bra att hon ville det själv :D
Min mamma är bäst! :D

Ikväll ska jag lägga mig tidigt eftersom att min man ska iväg och gibba så då är det tråkigt att vara uppe sent själv.
Sen i morgon skulle vi göra något som jag redan glömmt :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0