Åkte helt själv

Gud vad det var varmt i dag, vi skulle åka hem till mamma men missade bussen och eftersom att det var så varmt så satte vi oss och väntade i 20 min på bussen.

Hemma hoss mamma fixade vi lite fika och gick ner till parken.
Antonio lekt lite sen fikade vi och sen ville Antonio åka ruchelkana eller hur det stavas.
Han var jätte duktig han kunde klättra upp själv och åka själv, första gången han åkte själv fick han jätte stora ögon men sen när han var på marken skrek han av glädje och åkte massa med gånger.
Vi var nog där i tre timmar sen åkte vi hem och åt och sen fick Antonio sova eftersom att han var så väldigt trött.
Nu sover han men väldigt lätt så han kommer säkert vakna snart, min man är och gibbar så jag är själv.
Nu ska jag nog kolla på tv eller så skriver mera senare eller i morgon hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0