Idag del 2

Mamma kom hit kvart i ett så gick vi till bilskolan,jag skulle kolla synen.
Antonio hade precis somnat när mamma kom hit.
När vi var där frågade hon efter id och glas ögen,
smart som jag är hade jag dom inte med så jag fick gå hem och hämta dom.
När jag kom hem hade antonio precis vaknat,
men jag han bara pussa på honom sen var jag tvungen att springa tillbaka.
När jag komm tillbaka till körskolan kollade hon min syn, hon sa att jag inte behövde glasögon när jag körde men att det var bra om jag hade det iallafall, hmm låter skummt men men.
Jag lämnade av mamma vid tunnelbannan och gick hem.
Min man sa att Lima hade ont i tassen så jag kollade, hon är svullen och det vara lite men kunnde inte hitta om det var något i såret så mamma ska komma hit i morgon innan jobbet och kolla.
Jag hade så tråkigt hemma att jag var tvungen att göra något så jag drog med mig min man och Antonio till farsta,

På väg till farsta.

När vi kom dit visste inte vad jag ville köpa.
Antingen ett halsband med ett A, eller Antonios månadsten eller hans sjärntecken.
Kunde inte bestämma mig så det får bli en annan gång.
I samma äffär kollade min man på ett jätte snyggt halsband, det kostade 1090 kr, vill köpa det till honom för att han är världens bästa man och pappa och för att jag älskar honom och så klart för att utan honom hade jag inte haft min lilla prins.

Så här såg halsbandet ut, as snyggt!
Annar hittade vi inget roligt, vå åt på mc donalds och så fort vi kom in där höll jag på att spy, åt en tugga av min hamburgare så höll jag på att spy igen.
Sen åkte vi hem, Antonio fick mat och jag kollade på unga mödrar, sen skulle Antonio sova då råkade jag också somna, sen vakande jag halv 9 och nu sitter jag här.
Vi ska snart äta.


Vi var inne på Games där köpte jag en svamp till Antonio
(Svampen som är med i Mario)


När vi kom hemme lekte Antonio en liten stund, hihi han tycker om dammsugaren.
Min lilla prins, snygga byxor har han också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0