En händelserik dag

Idag vaknade Antonio halv 10, sent.
Vi åt frukost sen gick vi ner med tvätten och medans tvätten var igång, gick vi till Bvc.
Vi mätte och vägde honom själva så jag hoppas det blev rätt.
Sen gjorde vi ett annat ärende där, sen gick vi och hängde upp tvätten.
Sedan bar det av till farsta, min man skulle köpa ett spel. Hahha han har typ blivit en liten spelnörd.
Fast han är inte så där töntig och ful, haha
Vi åt lite lunch/middag där, sen åkte vi hem.
Vid tunnelbannan vid sandsborg så hade en gammal gubbe blivit ner knuffad av någon idiot som hade sprungit därifrån.
Snäll och underbar som min man är så hjälpte han till.
Han är helt underbar alltså typ alla andra gick bara förbi och kollade, men för honom är det självklart att hjälpa till.
Gubben hade alzheimers så det var inte så lätt att prata med honom, men en ringde efter ambulansen så han väntade där medans jag gick runt med Antonio som vägrade gå hem utan sin papi.
Vi väntade typ 20 min på ambulanse sen sa gubbens man att min man inte behövde stanna, med tanke på Antonio så vi gick hem, vi gick den vägen ambulansen mäste åka men vi såg inte till någon ambulans på hela vägnen.
Idioter en gammal gubbe borde man ju preoritera lite tycker man, hoppas den kom sen iallfall.

På vägen såg jag något så gulligt att jag höll på att dö!
Det kom en tant med sin hund och en barnvagnvagn, dom var ganska långt bort.
Min man sa att han hade träffar henne förut när han varit ute med Lima.
Först trodde jag att hon var ute med sitt barnbarn i vagnen,
men när hon kom nära och hälsade såg jag att det var en.
Hundvagn!
En riktig barnvagn fast för en hund.
Fan va gulligt jag höll på att svimma.
Visste inte att det fanns, om man ska han en liten hund ska man ju han en vagn, istället för någon töntig liten väska.
Typ så här såg den ut men mycket finare.
Helt underbart gulligt!


När vi komm hem skulle Antonio ville en halv timme.
Kl var 18.00, men han hade inte vilat på hela dagen.
Vi skulle ju kolla på elden sen, men min man väkte oss inte förens två timmar senare.
Så då var det brottom, Antonio skulle få mat sen gick vi men på vägen dit träffade vi våran granne som sa
att det inte fanns kvar någon eld alls =´(
Synd jag ville att Antonio skulle få se.
Men vi gick hem och Antonio fick välling men han vägrade äta.
Kl han bli 10 innan han ville somna, så jag hoppas han sover bra inatt.

Mina coolingar i svara linnen.
Dom är så otroligt söta när dom båda har sina linnen på sig.


Antonio i vagnen när vi skulle kolla på elden.
Med sin älsklings katt.




En liten cooling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0