Liten blir stor

Alltså det är bara 11 dagar kvar tills min lilla plutt blir ett år!
Jag kan verkligen inte fatta det.
(Vet att jag tjatar om det hela tiden) =D



Här är min lilla bebis typ 10 timmar gammal.
Han är så liten.

Direkt efter att Antonio föddes så tog min man på sig sin nya tröja med texten:
Pappa.
Haha han var så söt  han hade verkligen längtat tills han kunde ta på sig den, han var så stolt!
(Han är fortfarande det) =D
När han var sådär liten var det jätte svårt att tänka att han ens skulle kunna sitta upp.
Nu kan han ju nästan gå, hihi


Kan inte påstå att man ser så mycket, lampan var släckt. 

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Gulligt med Pappa tröja.

2009-04-12 @ 20:45:52
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0