Unga mammor

Har tänkt på att man sett väldigt mycket om unga mammor hela tiden, på massa olika tv-pogram,
i tidningar och man hör om dom på radion.
Men inte nog med det nästan alltid när gom intervjuar mammorna så har dom något "problem".
Problem kanske är fel sak att skriva men jag vet inte vad jag ska säga annars.
Men som tex.
Att dom har haft problem när dom var yngre typ bott på behandlings hem
Dom bor hemma
Dom är ensammstånde
Dom får hjälp av soc
eller något annat.
Jag menar absolut inte att det är något fel med något av dom sakerna.
Men jag menar bara att man nästan aldrig får höra om någon mamma som inte har "problem".
Då kan man ju undra om människor bara är intresserade av mammornas problem, eller om alla unga mammor har det så!?
Som på typ unga mödrar där har ju alla något av dessa "problem"
Bara något jag tänkt på!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inga problem, men är mamma! =)

Hehe så vi finns vi också !

2009-04-12 @ 22:05:58
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0