Trött

Är så trött orkar nästan inte skriva, men i dag har vi allafall träffat Maya och Lilima vi var och kollade runt på stan.
Jag köpte kritor och ett målarblock till Antonio.
Vi stannade inte ute så länge för jag var så trött och Antonio var gnällig.
Men det var skönt att komma ut lite eftersom att min man låg hemma och var sjuk.
Det var roligt som vanligt att träffa dom.
Antonio somnade precis när vi skulle till tunnelbannan så han sov till vi kom till ica.
Sen väl hemma ritade han lite, i boken och på golvet och på en dörr =)
Sen blev det mat och sen försökte jag få honom att sova men han var för pigg så han somnade inte förens kl 21.

Antonio står och hänger på stolen.


Så här sött  var Antonio när han låg och ritade, hihi plutt


Imorgon kommer mamma hit tidigt och vi ska åka och kolla på en skola, gymnasium.
Som jag kanske ska börja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0