Sluta spana in min man!

Fan fan vad jag bli arg och irriterad, varje gång vi är ute på stan och min man bär runt på Antonio är det alltid massa idiot brudar som spanar in min man.
Rättare sagt vart vi än är.
Va fan hitta en sigel kille att spana på istället!

Eftersom att dom spanar in min man så måste jag ju glo arg på dom för att dom ska fatta att dom inte ska kolla.
Varför tycker alla att det är sexigt med pappor!
Eller gulligt att en pappa går runt med sin unge?
Eller ja det är klart att det är gulligt men inte på det sättet att man ska spana in dom.
Iallafall in min man!

Kommentarer
Postat av: catja

Du borde bli glad ist, du kanske har en snygg kille? Då är det ju bara för dig att vara stolt ist för att bli arg. Jag har det likadant med min pojkvän, tjejer spanar in honom och försöker att förstöra mellan oss.. men tänk att det är dig han älskar och skit i alla de andra tjejerna, var stolt att du har en kille som andra tjejer vill ha ist för en "tönt" som ingen tjej vill ha. Ha det bra / cattis :)

2009-04-15 @ 17:09:23
URL: http://catja-andersson.blogspot.com
Postat av: Emma

Håller med ovanför!! :)



Jag blir bara glad om någon spanar in min pojkvän. Det betyder ju att man har något att vara stolt över, och han har ju faktist inte valt dem. :)

2009-04-20 @ 19:35:10
URL: http://eahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0