Sjuk igen!

Så här ofta har jag aldrig varit sjuk förut!
Sen jag fick Antonio har jag varit sjuk typ 20 gånger, innan han föddes var jag sjuk typ en gång per år.
Nu är jag sjuk igen kunde inte gå till skolan idag, inte så jätte roligt att komma dit första dagen och typ smitta alla andra. 
Igår fick vi iallfall papper om att Antonio har fått dagisplats.
Så vi gick dit idag och hälsade på, tyckte det var sådär.
Min man tyckte det verkade vara som ett bra dagis men vi får se, tror jag vill kolla på andra dagisar också.
Senare på dagen kom mamma förbi och vi åkte och stor handlade på Willys i sikla.  
Antonio han inte äta middag när vi kom hem för han var så trött, han fick bara i sig lite välling.
Han sover som en liten björn som gått i ide.
Har snart sovit i fyra timmar, jag ska också sova snart.
Min man är och gibbar (igen).
Då är det inte lika roligt att vara vaken så länge på kvällen när bebis bara sover.
Dessutom måste jag bli frisk, eftersom att det är tänkt att vi ska ha Antonios andra kalas på söndag.
Men det är bara kanske eftersom att familjen T verkar vara väldigt rädda för lite försylningar.
Familjen T är alltså min mans familj eller släkt.
Töntingt om jag får säga det, hallå det är inte varje dag men får fira en ett års dag.
Dessutom är Antonio första bebisen som födds inom familjen på typ 100år!
Eller ja 35 år då!
Nej min man och hans syster räknas inte eftersom att dom är inte födda inom familjen,
 och dom kom hit när dom var stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0