Planer för framtiden

Jag måster verkligen börja träna så här kan vi inte ha det, haha
När jag var hemma hoss mamma vägde jag mig och jag väger 56,7 (uchh)
Inte bra, sist jag vägde mig vägde jag typ 55 så det är ju inte så bra.
Innan jag blev gravid vägde jag typ 54, vilket jag tycker är ganska lagom,
det låter så mycket men ja menar jag är ju 162cm så det kanske inte är så mycket.
52 låter väldigt lite, men jag vet inte.
Min man har också gått upp lite i vikt så jag tänkte att han och jag kanske skulle träna tillsammans.
Men jag vet inte vad vi ska träna, för det första är det ju jävligt dyrt med allt, sen måste vi ju fixa barnvakt.
Vågar inte lämna honom hoss folk jag inte känner, litar inte riktigt på någon när det gäller att ta han dom min lilla prins.
Okej min mamma och syster, men det är typ dom.

Vi eller jag har också bestämt att om jag inte redan nu är gravid så ska vi vänta två år till, så lagom till när Antonio är tre så kan nästa bebis komma, tänkte att det kan vara bra att plugga klart och sen jobba ett tag innan nästa.
Haha men det blir ju nästan aldrig som jag planerar så vi får se hur det blir.



Antonio ska börja på dagis om ca 4 månader.
Jag vill inte det =(
Han är ju så liten.
Men han komer säkert tycka det är jätte roligt, det är nog bara jag som inte kommer att gilla det.
Jag kommer sakna honom som en galning!
Måste nog öva på att vara borta från honom, har bara varit borta typ fyra timmar,
 högst två gånger bara.
Det har väl inte varit så jätte farligt,
men tanken på att han ska vara med massa 
gammla dagisfröknar, som jag inte känner är inte så jätte roligt.
Tänk om någon dum unge är dum mot honom!
Neej uchh för det!

Nu ska jag nog kolla lite på tv.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag måste också börja träna hehe... Det är en pain in the ass, men totalt värt det. :)

2009-04-12 @ 02:55:46
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0