My little rockstar!

Idag har vi alla tre haft det ganska tråkigt, jag fick sovmorgon.
Så när jag vaknat lekte vi lite sen fick Antonio lunch, han åt typ ingenting som vanligt Big suprice!
Jag hade så jävla tråkigt så jag höll på att bli galen, haha så jag tvingade min man att följa med oss ut.
Vi gick vanliga rundan, sen till ica och handlade lite som vanligt.
Nu är vi hemma igen, bebis leker med sin papi.

Vi satt och lyssnade på musik på tv tidigare i dag, min man tyckte att Antonio bara ska lyssna på Latiamerikask musik.
Hahaha.
Antonio rockade loss, han var jätte söt tyvärr han jag inte filma så mycket av hans dans.



Imorgon ska vi iallafall träffa Maya och hennes dotter, ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahaaha, gud vilken söt liten pojke, satt o log hela tiden, vad duktig han är!!! :D

2009-04-14 @ 12:36:13
URL: http://saberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0