Ingen kamera

Ikväll har vi varit hemma hoss min mamma och äätit påskmiddag.
Antonio åt dåligare än vanligt.
Det blev iallafall bara jag, Antonio, syster och mamma som åt.
Min man skulle följt med men två timmar innan vi skulle åka blev han sjuk och började spy, så han fick stanna hemma. Vi skulle igentligen åkt buss men jag bestämmde mig för att ta en promenad istället det tog 20-25 min.
Antonio satt och kollade på bilar och på massa hundar som gick förbi oss.
Väl hemma hoss mamma åt vi lite chips sen kom syster också  då åt vi middag, efter det blev det efterätt.
Sen var kl redan 8 och vi åkte hem, på väg till bussen kom jag på att jag glömmt min kamera =(
När vi väl kom hem sov min man fortfarande.
Jag var tvungen att väcka honom eftersom att bebis skulle sova.
Antonio håller på att få sin 8:onde tand så han sover inte så bra nu, vaknar typ hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0