Farsta

Antonio sover och jag sitter här och ska försöka fixa en egen design till min blogg.

Idag  vaknade Antonio 06:56, sjukt tidigt för att vara han.
Vi gick iallafall upp efter flera försök att få honom att somna.
Vi lekte lite, sen höll jag på att somna så jag väckte min man som fortfarande sover på soffan för att han snarkar.
Han sa att jag fick vila i en timme så jag somnade direkt, en timme senare kom Antonio min man och våran hund i och väckte mig, så var det tänkt att jag bara skulle amma Antonio lite men jag somnade, så efter en stund så somnade han också.
När vi vaknade var våra familjebehandlare här.
(Två som soc tvingat oss på eftersom att soc är idioter!)
Dom två är snälla men endå jobbigt att ha dom springade här en gång i veckan.
Iallfall bra att ha ibland för dom och min man hade städat hela lägenteten.
Efter det bjöd dom oss på luch så vi åkte till farsta och åt buffe.
Sen gick dom och vi gick och kollade på "söta"kläder till Antonio till kalaset, men hittade först inget.
Fan va irriterad jag blev det finns massa söta prinsses kläder till tjejer men inget till killar, tillslut hittade vi på H&M.

Sen åkte vi hem och Antonio fick middag och igår började han försöka ställa sig upp.
Så han kanske går på sin 1års dag.
Nu sover bebis iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0