En bra dag

Nu är vi hemma, va skönt.
Träffade Maya och lilima idag, det var skoj jag råkade komma en halvtimme försent.
Sen gick vi runt och kollade lite på stan, ville ju köpa en snygg tröja eller något sånt till hans kals.
Men hittade inget roligt, Maya köpte en liten jätte söt Hello Kitty väst till Lilima =)
Sen gick vi till Br där jag skulle köpa en preset till honom men hittade inget roligt där heller.
Alla roliga sker är ju från 2-3 år. Hm så vi får se om jag hittar något annat.
Sen gick vi iallafal loch köpte glass, det var riktigt gott.
Vi började gå mot kungsan då köpte jag en korv till Antonio, kille som var i korvkiosken, pratade med mig på spanska och jag svarade så bra jag kunnde, haha
Vi gick och satte oss i solen och efter typ tio min blev vi attackerade av massa fåglar, så vi flydde.
Sen gick vi in mot söder, vi gick till en gammal zoo affär där jag bodde förut, Arken zoo som ligger på götgatan.
Det var fortfarande samma folk som jobbade där det var lite kul.
Antonio tittade på fåglarna och sen ville han gå till Maya.
Efter det så blev Lilima jätte ledsen, hon hade fått sin första spruta i dag, så då blev det dax att åka hemm.
Så nu är vi hemma igen, handlade på ica innan som vanligt men glömmde välling :S 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg!

2009-04-14 @ 20:20:59
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0